Helen Fontana Klaiber

Gynaecoloog

Zürich

Maak online een afspraak

Vul uw gegevens in om te boeken

Praxis Dr. med. Helen Fontana Klaiber
Klausstrasse 10,
8008 Zürich

Specialismen

Gesproken talen

  • Duits
  • - Engels
  • - Frans
  • - Italiaans
  • - Spaans

Praktijkinformatie

Toegankelijkheid

Betalingsmethodes

Klik op een markering om een ​​routebeschrijving te krijgen

Gelieve de "functionele cookies" te activeren in de "Privacy instellingen" van deze pagina om het laden van onderstaande kaart mogelijk te maken.

Beschrijving

Ich betreue Sie durchgehend persönlich.
Für ein Erstgespräch nehme ich mir viel Zeit und möchte ihre individuelle Situation genau verstehen.
Nach einer umfassenden Abklärung planen wir gemeinsam die Behandlungsmöglichkeiten.

In unserer Praxis bieten wir Leistungen aus dem gesamten Spektrum der Frauenheilkunde an.

Für ambulante und stationäre Operationen bin ich Belegärztin an folgenden Kliniken:

- OVA-IVF clinic
- Klinik Hirslanden
- Spital Zollikerberg
- Klinik Pyramide

Zie alle

Opleiding

  • 1986 FMH operative Gynäkologie und Geburtshilfe
  • 1986 Ausbildung in operativer Sterilitätsbehandlung
  • 1986-89 Oberärztin in operativer Gynäkologie und Geburtshife
Zie alle
Maak online een afspraak Terug naar het profiel